Estimades sòcies Ca la Dona,
Us fem arribar la convocatòria de MAREA VIOLETA aquest divendres 10 de febrer a Barcelona, a les 19.30 h a plaça sant Jaume. Serà simultània a moltes altres convocatòries arreu de l’Estat. Trobareu més informació a http://es-es.facebook.com/pages/Marea-Violeta/341344819223261
Veureu també algunes informacions de la Campanya pel Dret a l’avortament lliure i gratuït. La Campanya envia informacions periòdicament a totes les dones que vulguin mantenir-se informades. Totes les que vulgueu rebre els butlletins informatius de la Campanya podeu enviar el vostre correu-e a dretalpropicosARROBAgmailPUNTcom.
/////////////////////////////
20 de febrer, reunió Campanya Avortament i coordinació amb els col·lectius que estem fent campanyes
Recollida de signatures: Federación Estatal de Planificación Familiar
Actuable: signem per què no retornin la nostra sexualitat al passat
Ni un pas enrere. Comunicats i manifests (adjunt):
* De la Federación de Planificación familiar – Comunicado institucional ante un posible cambio de ley
1.- Leyes más restrictivas no reducen el número de abortos – NP_cambio ley salud sexual y reproductiva-1
2.- Comunicado ante la posibilidad de derogación de la ley de aborto 2010
* De la Federación de Mujeres Jóvenes, sobre la Píndola poscoital – FMJ Píldora poscoital 03feb2012
* Dones d’Acció Jove de CCOO, sobre l’avortament – nota avortament AJ CCOO
* ACAI: sobre la compareixença d’ana Mato i el que no farà amb el dret a decidir – ACAI-comparecencia de Ana Mato, Ministra de Sanidad.
…………………………
TOTES SOM MAREA VIOLETA!!!
La necessària Marea Violeta denuncia i mobilitza a totes les persones, associacions, col·lectius… que veuen que davant dels nostres nassos volen destruir els pocs peerò valents canvis socials que s’havien aconseguit els darrers anys, respecte la Igualtat entre Dones i Homes, i contra les Violències Masclistes, en la dura lluita pels drets i llibertats de les Dones. En un anterior post vaig explicar que les primeres mesures anticrisi, “d’austeritat”, perjudiquen claríssimament al col·lectiu de dones (http://elditalanafra.blogspot.com/2011/01/mesures-anti-crisi-violencia.html) .
Existeix una autèntica ofensiva patriarcal, que vol destruir la igualtat i llibertat aconseguides fins ara, l’agressió més recent: el retorn a la Llei de la interrupció de l’embaràs de l’any 1985. Però s’amaga informació en els mass media de moltes altres mesures que vulneren els drets de les dones, i fa augmenar l’exclusió i la vulnerabilitat quan es troben en situacions de violència, com la desaparició de programes d’atenció , eliminació de programes de formació especialitzada, retirada de subvencions a centres d’acollida i associacions de dones,…davant de tots aquests fets i molts altres que venen…cal la ContraOfensiva, activar la resistència ciutadana, l’autodefensa popular, això és la MAREA VIOLETA.
Per això la MAREA VIOLETA, convoca una manifestació el proper 10 de febrer de 2012, a totes les ciutats del món, a la mateixa hora, a les 19:30h a Barcelona: Pl.St Jaume.
Us facilito l’enllaç al manifest , on s’expliquen amb tot detall la denúncia de les mesures polítiques neomasclistes aprovades. El manifest està signat per centenars d’associacions i col·lectius. És molt necessària la difusió d’aquesta iniciativa social:
http://asociaciondemujeresventanaabierta.blogspot.com/2012/01/movilizacion-marea-violeta.html
Al twitter: @MareaVioleta “No existeix una democràcia real sense igualtat entre dones i homes”
Disculpes, comentaris tancats.